Alimente care te ajuta sa slabesti

Inainte de toate,  incepem  cu vestea proasta ca  nu exista alimente care te ajuta  sa slabesti miraculos! Daca ar fi asa nu ar exista industria produselor de slabit si noi toti am avea o silueta de invidiat.

Vestea buna este ca exista anumite alimente care te fac sa te simti satul si te ajuta sa iti controlezi foamea.  Astfel reusesti  mai usor sa consumi putine calorii fara sa te simti infometat.

Deci, iata o lista de alimente pe care sa le treci in lista de cumparaturi, daca incerci sa pierzi in greutate:

1. Legumele

Legumele verzi sunt hipocalorice si contin mai multi nutrienti decat rudele lor – pastarnacul sau cartoful, spre exemplu.

Ai putea include in menu legume precum fasole verde, broccoli, linte, telina, ciuperci.

Colorate si gustoase, salatele sunt regine in orice dieta. Poti opta pentru combinatii de rosii, ardei, castraveti, salata verde sau spanac, daca luam in considerare legumele pe care le putem gasi cu usurinta, mai ales vara.

S-a demonstrat ca daca adaugi legume felurilor de mancare preferate vei consuma mai putine calorii, bucurandu-te de aceleasi arome.

Poti folosi sos Bolognese cu mai mult morcov ras si ceapa tocata marunt si, astfel,  adaugand mai multe legume sanatoase, vei  reduce semnificativ caloriile.

alimente-dieta

2. Supa

Supa este intotdeauna o alegere buna atunci cand doresti sa slabesti. O supa pentru masa de pranz are mult mai putine calorii decat un sandvis, iti umple stomacul si, astfel, iti poti controla foamea.

3. Pestele si pieptul de pui

Unul din principalele motive pentru ca oamenii isi intrerup dieta este din cauza senzatiei de foame. De aceea exista strategii dietetice care promoveaza satietatea si care contribuie la mentinerea unui regim caloric controlat. Multe din ele considera includerea in menu a meselor bogate in proteine (carne de pui, peste: somon, cod, macrou, salau).

4. Ouale si cerealele

Daca doresti sa tii o dieta hipocalorica si, in acelasi timp, sa ai o alimentatie sanatoasa este esential sa mananci la micul dejun.

Uita de cerealele cu personaje de desene animate pe ambalaj pentru ca, de obicei, sunt pline de zahar. In schimb poti opta pentru cerealele fara zahar (se gasesc in comert) cu lapte sau oua fierte cu paine integrala prajita. Nenumarate studii arata ca persoanele care mananca la micul dejun sunt mai slabe decat cele care sar peste masa de dimineata.

5. Nucile

Un pumn mic de migdale, alune sau nuci, desi destul de bogate in calorii, ajuta la reducerea senzatiei de foame. E suficient sa mananci o portie de dimensiunea unei mingi de golf (aprox. 25 g) pentru a obtine beneficii.

6. Merele

Data viitoare cand mergi la cumparaturi poti alege si mere.

Numerosi medici nutritionisti subliniaza ca fructul mancat ca atare diminueaza apetitul intr-un mod in care nu o fac sucurile si piureurile de fructe. Unul din motive este faptul ca fructele contin mai multe fibre. De asemenea, mestecatul trimite creierului semnale ca mancam ceva substantial.

7. Iaurtul

Exista o varietate de iaurturi din care poti alege, insa pentru dieta se poate recomanda iaurt simplu in stil grecesc. Acesta contine mai multe proteine si mai putin zahar decat alte varietati de iaurt si, in plus, e mai satios.

8. Orezul brun si pastele din grau integral

Uita de carbohidratii albi daca vrei sa nu te mai simti infometat pentru o perioada mai lunga de timp.

Carbohidratii proveniti din orezul brun si pastele din grau integral au indicele glicemic mic, ceea ce inseamna o crestere mai stabila a glicemiei si un nivel sustinut al zaharului in sange. Energia va fi eliberata mai lent, senzatia de foame va fi mai redusa si vei fi mai putin tentat sa iei alte gustari.

 

 

 

 

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *